Mijn winkelmandje

 x 

Totaal € 0,00
Winkelwagen is leeg

Zomervakantie

Met de zomervakantie zijn we tijdelijk dicht mbt Maatwerk.
Om de maatwerk producten op tijd af te hebben worden er vanaf 12 juli GEEN maatwerk facturen meer gestuurd.
Er kan worden besteld maar maatwerk wordt pas weer vanaf 22 augustus gefactureerd op volgorde van binnenkomst.

Niet-maatwerk gaat gewoon door en is wel te bestellen!
Facturen voor niet-maatwerk worden WEL verstuurd.

Het versturen van niet-maatwerk producten in de periode 13 juli t/m 22 augustus kan iets langer duren, maar sowieso binnen 5 werkdagen.

Niet-maatwerk binnen een paar dagen in huis!
Let op de Levertijd bij maatwerk producten!

Maatwerk

 Een maatwerk bestelling kan niet meer worden geannuleerd of aangepast indien er al is betaald.

  Indien de geleverde bestelling niet naar wens is zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Het is maatwerk, dus er geldt geen 14 dagen bedenktermijn en er kan niet worden geruild of geretourneerd.

  Indien het geleverde product qua maat of extra opties niet blijkt te kloppen doordat dit verkeerd aan ons is doorgegeven, kunnen er door ons (indien mogelijk) aanpassingen aan het bestelde product worden gedaan. De verzend- en aanpaskosten zijn daarbij voor de koper.

Indien u het door u bestelde product retour naar ons wilt zenden, komen de kosten van de retour zending voor uw rekening. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons.

  Klachten dienen binnen 48 uur na levering schriftelijk (e-mail) aan ons kenbaar te worden gemaakt, met een duidelijke omschrijving, liefst met foto’s, van de klacht. Na het verstrijken van deze termijn wordt er aangenomen dat de goederen in goede staat zijn ontvangen en maken wij de administratie daarvan af.

  Indien binnen 3 maanden na levering defecten aan het product ontstaan (defecten ontstaan door verkeerd gebruik, zelf aanpassingen hebben gedaan aan het product of het niet juist hanteren van de wasvoorschriften vallen niet onder de garantie), dien je ons hier zo spoedig mogelijk van in kennis te stellen zodat we in overleg kunnen kijken naar een oplossing.

 Indien geleverd wordt aan het buitenland zijn kosten van verzending altijd voor rekening van de koper, ook bij vermaken uit coulance.

Niet maatwerk

 Mocht het product niet naar wens zijn, dan kun je dit binnen 14 dagen (alleen in overleg!) in de originele verpakking (helemaal compleet!) terugsturen en ontvang je na ontvangst en onze beoordeling binnen 14 dagen je geld retour op jouw rekening.

 Indien u het door u bestelde product retour naar ons wilt zenden, komen de kosten van de retour zending voor uw rekening. Wij nemen deze kosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons.

 Voor lichaamsgedragen producten zoals de stomahoesjes en -banden geldt i.v.m. de hygiëne uiteraard dat dit in een niet geopende verpakking en met een niet verbroken verzegeling behoort te zijn. 

 De kosten en risico van schade of zoekraken van de retourzending zijn voor de klant.

 Een eventuele retourzending wordt pas verzonden NADAT de eventueel om te ruilen product(en) teruggezonden zijn, in bezit is van Design your stoma en een eventuele nieuwe factuur voor meerkosten is betaald.