Mijn winkelmandje

 x 

Totaal € 0,00
Winkelwagen is leeg

Niet-maatwerk afdeling is open!

Let op! Maatwerk is dicht. Lidy blijft met het niet-maatwerk gewoon doorgaan.

Niet-maatwerk binnen een paar dagen in huis!
Gratis verzending vanaf 100,- euro!

Levertijd maatwerk

 De bestelling wordt pas voorbereid en naar het atelier gebracht nadat de betaling binnen is. Eenmaal per week worden de nieuwe bestellingen naar het atelier gebracht en de vorige zending opgehaald. Uitzonderingen als spoed worden tussendoor gebracht indien nodig.

 Een maatwerk bestelling kan niet meer worden geannuleerd of aangepast indien er al is betaald.

 Ons atelier kan een maximaal aantal bestellingen per week aan, indien we hier overheen gaan kom je in de wachtrij.

  Ons streven is om na betaling binnen 3 weken de bestelling bij je afgeleverd te hebben.

  De levertijd is geheel vrijblijvend en een streeftermijn, we behouden ons het recht dat een bestelling door overmacht* langer kan duren. Lukt het niet om je bestelling binnen 3 weken (na betaling!) te kunnen leveren, zullen wij zo spoedig mogelijk bericht geven van het oponthoud en de verwachte levertijd. Indien het betreffende product niet (meer) leverbaar is zullen we je hiervan ook zo snel mogelijk op de hoogte stellen.

 * Onder overmacht wordt in het algemeen verstaan: alle onvoorziene omstandigheden ten gevolge waarvan nakoming redelijkerwijs niet van ons gevergd kan worden. Overmacht is ook aanwezig indien een toeleverancier ons niet of niet tijdig de benodigde materialen levert en indien het atelier, die ons product fabriceert, om welke reden dan ook vertraging oploopt waardoor wij ons product niet binnen de gestelde termijn kunnen leveren.

  De bestellingen worden bij het atelier opgehaald, verzendklaar gemaakt en bij voorkeur binnen 24 uur naar het DHL punt gebracht voor verzending. Wij hebben geen invloed op welke dag het pakket/ brievenbuspakket bij je wordt aangeboden.

Levertijd niet-maatwerk

 Na betaling worden producten die op voorraad zijn binnen 5 dagen naar het door jou opgegeven adres verzonden.

 Er is ook de optie om een product te bestellen die niet op voorraad is. Er staat dan bij "niet op voorraad" en "Op bestelling" met een verwachte levertijd of vraag naar de levertijd.

 Er zijn ook producten waarbij je kan kiezen om het rechtstreeks via de leverancier te ontvangen. Hierbij ontvang je het sneller thuis. Dit kan niet bij combinatie bestellingen. Aan het einde van het bestelprocess staat bij de verzendopties de optie "rechtstreeks vanaf leverancier" er dan bij.

 Dit geldt alleen indien er uitsluitend standaard producten zijn besteld, indien er ook maatwerkproducten zijn besteld zal de levertijd van deze producten het uitgangspunt zijn.

 Je kunt er ook voor kiezen het niet-maatwerk meteen te laten verzenden, dan betaal je wel tweemaal de verzendkosten. Bestel dan het maatwerk en niet maatwerk apart van elkaar.

Verzending

 De verzend- en verpakkingskosten van een maatwerk bestelling binnen Nederland die past door de brievenbus zijn € 4,75 via DHL.

 De verzend- en verpakkingskosten bij niet-maatwerk zijn iets goedkoper vanwege de verpakking (uitzondering is de knuffel die vacuum wordt verzonden). Je kan bij niet maatwerk kiezen tussen DPD (4,25), DHL (4,30) en PostNL (4,50). 

 Koop je alleen een boek of koeltasje dan zijn de verzendkosten gratis.

 Bij grotere bestellingen van meerdere producten en producten die niet door de brievenbus passen zoals de beschermcap en Basko zwemband zijn opties om te kiezen voor DPD Pickup parcelshop, DHL Servicepoint, DPD, DHL, PostNL en aangetekend verzenden via PostNL naar je huisadres.

 Gratis verzending bij niet-maatwerk is mogelijk vanaf 100 euro naar een DPD Pickup parcelshop of DHL Servicepoint. Vanaf 125 euro via DPD en DHL naar je huisadres. Bij PostNL is het gratis vanaf 130 euro. Dit geldt niet voor maatwerkproducten.

 Bij gewone brievenbuspost is de inhoud niet verzekerd tegen schade en diefstal. Design your stoma draagt zorg voor een veilige en discrete verpakking maar is NIET aansprakelijk voor vertraging, schade, vermist raken of diefstal tijdens de verzending. Het risico van schade of verlies tijdens verzending ligt bij de koper en kan worden verminderd door de optie DHL pakket Servicepoint (maatwerk) (€ 7,30) of aangetekend pakketverzending te kiezen via PostNL voor € 9,50 naar je huisadres (vergoedt tot € 500,00). Dit raden we zeker aan bij grotere bestellingen!

 Rechtstreeks vanaf leverancier is bij Corsinel producten € 7,50 NL (Gratis verzending vanaf 100 euro) en word verzonden via Transmission.

 Standaard verzenden we de bestellingen naar het buitenland met DHL pakketpost voor € 10,40. Deze prijs geldt voor België, bij andere landen kunnen de verzendkosten iets afwijken.  

 Houd er rekening mee dat bij feestdagen en andere bijzondere dagen de verzending van de producten vertraagd kan zijn door de andere bezorgdagen van DHL en PostNL.

 Wij hebben geen invloed op de dag dat DPD, DHL of PostNL het bij je bezorgd. Je krijgt een e-mail met een track en trace code en kunt dit zo zelf in de gaten houden. Indien je niet thuis bent/was kun je een nieuwe bezorgafspraak met hen plannen of het pakket bij een servicepunt ophalen.

 Indien DHL het een aantal keren bij je heeft aangeboden (PostNL biedt het 1x aan voordat het naar een servicepunt gaat) en je het pakket ook niet hebt opgehaald vanaf het servicepunt, wordt het retour naar ons gestuurd. Bij retour ontvangen pakketten die nogmaals moeten worden verzonden zijn de verzendkosten voor de klant.